onsdag 21 maj 2014

Första veckan!

 
Första veckan har gått bra. Sötsug- javisst men jag har inte ätit socker! 2 kg har det förändrar sig på vågen. Det är säkert vatten, men bra resultat. Jag känner mig lite mindre svullen om magen också. Har tränat styrka/ kondition 2 gånger och tagit 2 1 timmes rundor rundor i "gå- fort-tempo".
Jag har ätit vanlig mat men tagit mycket mindre av kolhydratrika potatisar, ris eller majs. Mycket kött och fisk och mycket mejeriprodukter och ägg. Jag äter aldrig så värst stora portioner så det har jag inte ens tänkt på. Däremot har jag blandat smoothie till hela familjen till mellanmål. En riktig räddare när suget sätter till eller om magen kurrar!
Smoothie, det är bara att mixa ihop efter eget tycke!
Hallon
Blåbär
grädde
mjölk
och en banan ibland!

Nässelsoppa är också toppen nu på våren!
Ikväll är det kalas igen. Men första gick alldeles utmärkt.
Jag har ju bestämt mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar