fredag 30 maj 2014

Resultatlöst?


Vikten och måtten var oförändrade från förra veckan, när jag passerade 5 veckor igår morse. Jag blir besviken såklart. Jag vill se resultat! Så nu gäller det att inte deppa och falla dit för frestelserna. Jag vet att jag under närmaste veckan kommer att tänka "om det ändå inte märks på vågen så gör det inget om jag tar en kaka eller smakar på glassen". Och först kommer jag tycka att det är äckligt eftersom mina smaklökar har vant sig vid mindre söta smaker. Sedan kommer munnen att vänja sig och snart sitter jag där med 200 gram ljus choklad! Och vill bara ha mer!

Nej tack! Jag vill inte hamna där. Jag har bestämt mig! Kanske är det helt normalt med en resultatlös vecka? Eller beror det kanske på att jag har haft ont i huvudet flera gånger och tränat mindre?!

Trevlig helg till oss alla!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar